Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Environmentální aspekty společenské odpovědnosti Plzeňský prazdroj, a.s.
Pelánová, Aneta
Diplomová práce se zabývá aktuálním tématem společenské odpovědnosti firem (CSR). Cílem práce je charakterizovat možnosti využití konceptu CSR při řešení environmentálních problémů a dokumentovat možnosti integrace hospodářských a environmentálních cílů v rámci strategie a řízení firmy. V literární rešerši je vymezen koncept CSR a současné podmínky pro jeho implementaci, dále následuje postup pro zavedení konceptu do podnikové praxe. Poslední část literární rešerše je zaměřena na environmentální odpovědnost podniku. V rámci vlastní práce bude provedena analýza CSR aktivit společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. Na základě získaných výsledků a metody komparace s konkurenčními společnostmi budou formulována doporučení pro Plzeňský Prazdroj, a.s.
Ocenění společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Varga, Matúš ; Brabenec, Tomáš (vedoucí práce) ; Poborský, František (oponent)
Diplomová práce se zabývá odhadem tržní hodnoty vlastního kapitálu společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. k 30. září 2016. Tržní přístup k ocenění v podobě metody srovnatelných společností a metody srovnatelných transakcí tvoří základ celého ocenění s největším dopadem na výsledný odhad hodnoty. Výnosové ocenění prostřednictvím metody DCF Entity je použito pro verifikaci závěrů učiněných na základě tržního přístupu. Použitá premisa nepřetržitého fungování podniku je podepřena detailní analýzou relevantního trhu, analýzou postavení oceňované společnosti na trhu vzhledem ke konkurenci a analýzou jejího finančního zdraví. Závěrem práce je jasně vymezený a zdůvodnitelný odhad rozpětí hodnoty oceňované společnosti.
Efekty strategie extenze značky, případová studie - pivní průmysl
Tomková, Michaela ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Hořáková, Veronika (oponent)
V dnešní době, především na trhu s rychloobrátkovým spotřebním zbožím, je zapotřebí odlišit produkty od konkurence. Jednou z možných strategií je extenze značky. Hlavním cílem této práce je analyzovat efekty extenze značky s důrazem na pivní průmysl. Teoretická část práce poskytuje přehled primárního a sekundárního výzkumu, který se týká nových trendů a faktorů ovlivňujících úspěch extenze značky. Praktická část představuje případovou studii české prémiové značky s názvem Frisco. Kvůli rostoucí konkurenci na trhu změnila společnost svoji strategii značky a implementovala její extenzi.
Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj
Vasak, Sophie Marienka ; Průša, Přemysl (vedoucí práce) ; Machek, Martin (oponent)
Tématem této práce je: Komerční komunikace značky Plzeňský Prazdroj. Toto téma bylo vybráno díky obecné důležitosti piva na českém trhu a faktu, že český spotřebitel má k pivu silný vztah. Navíc společnost Plzeňský Prazdroj si drží silnou pozici na českém trhu, stejně jako značnou cenovou prémii u svých produktů. Cílem práce je zhodnotit následující výzkumnou otázku: Je současný image značky v souladu s její komunikací (na českém trhu)? Na základě zodpovězení této otázky je možné rovněž určit vztah, jaký má český spotřebitel k pivu a jeho spotřebě. Součástí práce je také analýza pozice značky Plzeňský Prazdroj na českém trhu, stejně jako image, jaký má značka u spotřebitelů v ČR vytvořen. Jako hlavní metoda zpracování práce byla zvolena případová studie značky Plzeňský Prazdroj, v jejímž rámci byl proveden výzkum trhu ve formě dotazníkového šetření na internetu s vědomím různých úskalí, které tato metoda přináší (problém upřímnosti a pravdivosti odpovědí díky anonymitě respondentů na internetu). Pro eliminaci těchto rizik byl zvolen dostatečně veliký vzorek respondentů, čítající více než 100 lidí. Ve výsledku tak mola být potvrzena stanovená hypotéza, že image značky je v souladu s její současnou komunikací. Práce tak čtenáři poskytne kvalifikovaný vhled do současné pozice značky na českém trhu, včetně její komunikace a image mezi českými spotřebiteli
Aktuální trendy ve výrobě a distribuci piva ve světle dlouhodobých trendů české pivní kultury (na příkladu Plzeňského Prazdroje).
Černý, Michael ; Patočka, Jiří (vedoucí práce) ; Kmínek, Jiří (oponent)
Cílem diplomové práce je analýza současných a dlouhodobých trendů ve výrobě a distribuci piva na českém území. Diplomová práce se skládá z několika částí. První z nich poskytuje základní informace o vlivu pivního průmyslu na evropskou a českou ekonomiku, v další části jsou popsány trendy distribuce a výroby piva v minulosti, které ovlivnily podobu, ve které se český pivní průmysl dnes nachází. Práce je završena praktickým výzkumem, který mapuje jeden z dnešních trendů, který je dnes typický pro český pivní trh a má tak výrazný vliv na situaci v českém pivním průmyslu.
Analýza trendů na trhu chmelových nápojů, vliv na marketingovou strategii společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Čambora, Jan ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je svojí tématikou zaměřena na společnost Plzeňský Prazdroj a.s., její marketingovou strategii a také na prostředí českého trhu s chmelovými nápoji. Cílem práce je stanovit, zdali marketingová strategie společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. je vhodná pro situaci na českém trhu chmelových nápojů s ohledem na současné trendy. Dílčím cílem práce je pak analýza portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj a.s. a analýza povědomí o českém trhu chmelových nápojů. K řešení zvoleného problému byla použita samotná analýza, dedukce a kvantitativní výzkum, který proběhl pomocí dotazníkového šetření.¨ Bylo vyhodnoceno, že marketingová strtegie společnosti je velice úspěšná a přizpůsobivá trendům, avšak byla objevena i možnost zlepšení této strategie.
Společenská odpovědnost vybrané firmy
Marič, Irma ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem společenské odpovědnosti firem. V teoretické části je definován pojem Corporate Social Responsibility (CSR) a je zde nastíněn historický vývoj této strategické koncepce. Dále práce obsahuje objasnění nejdůležitějších teoretických konceptů souvisejících s tématem (Tripple Bottom Line, Carrollova pyramida, Stakeholderská teorie a další). Druhá část je věnována procesu implementace CSR do podnikové praxe a výhodám a nevýhodám, které tento koncept přináší. Následuje výčet národních a mezinárodních iniciativ, organizací a certifikátů souvisejících s problematikou CSR a usnadňujících začlenění společensky odpovědných principů do řízení firmy. V poslední části je na praktickém příkladu Plzeňského Prazdroje představena konkrétní CSR strategie společnosti, kterou následuje zamyšlení nad tím, zda má společenská odpovědnost firmy hlubší filantropický význam či zda se jedná o pouhou zástěrku dobře cílené marketingové strategie.
Finanční analýza společnosti Plzeňský prazdroj a.s.
Leugner, Tomáš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Bakalářská práce hodnotí finanční situaci společnosti Plzeňský Prazdroj, a. s. v období 2003 - 2006. V první části jsou popsány metody finanční analýzy, které jsou ve druhé části aplikovány na hodnocený podnik. Použity byly metody hodnocení absolutních i poměrových ukazatelů, dále Du Pontův rozklad a modely predikce finanční tísně.
Společenská odpovědnost firem, její aplikace a vnímání zaměstnanci ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s.
Mareček, Zdeněk ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Teoretická část práce vymezuje koncept společenské odpovědnosti firem, významné oblasti, které jsou jeho součástí, poskytuje argumentaci pro implementaci konceptu, dále se pak zastavuje nad smysluplností společenské odpovědnosti firem v dnešním prostředí při zohlednění vztahu firmy a současného spotřebitele. Praktickou náplní práce je vymezení a analýza společenské odpovědnosti ve společnosti Plzeňský Prazdroj, a.s. včetně průzkumu názorů zaměstnanců společnosti na tuto oblast obecně i v rámci Plzeňského Prazdroje za využití dvoufázového zaměstnaneckého výzkumu. Práce by mimo jiné měla pomoci nasměrovat další počínání Plzeňského Prazdroje v oblasti společenské odpovědnosti, a to včetně její interní komunikace, takovým směrem, který by byl pro zaměstnance společnosti co nejlépe přijatelný a mohli by se s ním snadno a plně ztotožnit.
Marketingová a komunikační strategie pro portfolio značek piva Plzeňského Prazdroje
Rusínková, Anna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Krčmářová, Vanda (oponent)
Práce pojednává o marketingových komunikacích značek piva z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj se zaměřením na komunikační mix. V teoretické části jsou představeny základní marketingové pojmy a teorie. Samostatná kapitola je věnována problematice značky, její identity a hodnoty. V praktické části je představena společnost Plzeňský Prazdroj a portfolio jejích produktů. U značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Radegast a Velkopopovický Kozel je popsán jejich positioning, používané komunikační kampaně a sponzoring. Výsledky vlastního dotazníkového šetření formou osobního dotazování ukazují asociace spotřebitelů se značkami a znalost reklamních kampaní. V závěru práce jsou výsledky šetření porovnány s identitou značek a navrženy možné úpravy v komunikaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.